Změní se něco spojením SAZKAmobilu a Vodafonu?

Od 1. dubna 2024 dochází ke spojení SAZKAmobilu a Vodafonu. Pro partnery ani zákazníky to nebude znamenat žádné změny ve stávající spolupráci a ve fungování služeb, naopak se zákazníci mohou těšit na rozšíření nabídky a zajímavé ceny.
Připravili jsme pro vás seznam otázek, které by vás mohly zajímat.
Bude spojením SAZKAmobilu a Vodafone fungovat vše, jako doposud?

Ano, SIM karta bude i nadále fungovat bez nutnosti výměny plastové SIM v telefonu. Telefonní číslo i parametry připojení k internetu (APN) zůstanou také stejné. Ceny všech poskytovaných služeb také. Dobíjet kredit, nebo hradit vyúčtování svého tarifu bude i nadále možné na terminálech Sazky, nebo online v Internetové samoobsluze a Mobilní aplikaci. Pro řešení vašich potřeb zůstávají i nadále k dispozici kontakty na Zákaznickou linku SAZKAmobilu *11(zákazníci), nebo 800 77 11 11, anebo e-mail info@sazkamobil.cz

Bude i nadále fungovat Zákaznická linka SAZKAmobilu?

Ano, Zákaznická linka bude v provozu tak, jak jste zvyklí. Tedy non-stop a zdarma. V případě potřeby volejte *11(zákazníci), nebo 800 77 11 11.

Bude i nadále fungovat Mobilní aplikace SAZKAmobilu?

Ano, mobilní aplikace a Internetová samoobsluha budou v provozu i nadále.

Pokud budu potřebovat poradit, mohu využít stávající kontakty na SAZKAmobil?

Ano, pro řešení vašich potřeb jsou vám i nadále k dispozici kontakty na Zákaznickou linku SAZKAmobilu. Můžete zavolat na *11(zákazníci), nebo 800 77 11 11, anebo nám napsat na info@sazkamobil.cz

Můžu si i nadále dobíjet kredit na terminálech Sazky?

Ano, můžete. Na terminálech Sazky si můžete i nadále dobíjet kredit bez omezení.

Můžu i nadále hradit fakturu za Šťastný tarif na terminálu Sazky?

Ano, můžete. Na terminálech Sazky můžete i nadále hradit vyúčtování svého Šťastného tarifu.

Když hradím vyúčtování tarifu inkasem, zůstane stejné bankovní číslo účtu, jako bylo doposud? 

Ano, bankovní účet pro platbu Šťastného tarifu inkasem zůstává stejný, jako byl doposud.

Budu si moct nechat stávající SIM kartu SAZKAmobilu ve svém telefonu?
 
Ano, vaše SIM karta bude i nadále fungovat bez nutnosti výměny plastové SIM v telefonu. Totéž platí pro elektronickou SIM kartu tzv. eSIM.

Budou mít zákazníci SAZKAmobilu možnost využívat prodejní sít a ostatní služby Vodafone? 

Nyní se soustředíme na plynulý a bezchybný přechod k Vodafonu. Využití prodejní sítě, Zákaznické linky, nebo jiných služeb Vodafonu zatím není možné.

Chat

Článek Vám nepomohl? Máte další dotazy?

Nevadí! Pomůže Vám náš specialista.
Jsme online 24 hodin 7 dní v týdnu

Zahájit chat