Sazka Hry - Pozadí Sazka Hry - Popředí
Úvod

Sazka Hry

Nakoukněte k nám
do kanceláře.
Kancelář Pan Zelený Pan Zelený, 22. 7. 2024 Jak hrát

Jak se hrají kostky: Průvodce pro začátečníky

Slyšeli jste někdy v kamenném kasinu, že nabízí hru Craps? Tím se myslí nejčastější varianta hry kostky, která patří mezi jedny z nejpopulárnější her v USA a v především v centru hazardních her Las Vegas. V Evropě jsou kostky oblíbené u kasin v Berlíně, Paříži a Londýně.

Kostky online si můžete zahrát v online casinu, které má například ve svém portofilu výrobce Microgaming, Playtech, NetEnt, Evolution nebo Pragmatic Play. U nás je v nabídce prozatím nenajdete.

Ke hraní kostek vám stačí sehnat stůl, žetony a šestihranné kostky. 2 kostky pokud hrajete verzi Craps nebo 3 pokud hrajete verzi Sic Bo. Kostky jsou většinou červené a mají specifické požadavky na rozměry a hmotnost.

Jak se hrají kostky

Jeden z hráčů hází kostkami podle pravidel předem dané verze hry. Cílem jeho hodu je obvykle dosáhnout určité kombinace čísel nebo symbolů na kostkách. Jestliže hráč hodí na kostkách cílovou kombinaci čísel nebo symbolů, vyhrává sázky od ostatních hráčů. Když se tak nestane, tak prohrává své sázky a vsazené peníze získávají ostatní hráči. Úkolem ve hře kostky je sázet na výsledky hodů/vrhů. 

Druhy sázek ve hře Craps

Základní druhy sázek (sázky na linii): Pass Line, Don't Pass Line, Come a Don't Come.

Další druhy sázek: Odds, Place Bets, Field Bets, Proposition Bets.

Rozdíl mezi sázkami Pass Line a Don't Pass Line v porovnání s Come nebo Don't Come je ten, že první dvě je možné vsadit před prvním hodem kostek a druhé dvě po prvním hodu kdykoli během hry.

Craps: Pravidla hry

Kostky hází tzv. střelec (shooter) a společně s ostatními hráči může sázet na výsledky jeho hodů. Craps se hraje na jednotlivá kola. Hra začíná prvním hodem "come out rollem" střelce.
Hráči mohou sázet na nejběžnější sázku na střelce "Pass Line" (což znamená výhru při součtu 7 nebo 11 a naopak prohru při 2, 3 nebo 12) nebo proti střelci "Don't Pass Line" (získání výhry u součtu 2 nebo 3, ztráta sázek při součtu 7 nebo 11). Při součtu 12 u sázky "Don't Pass Line" nastává remíza a výsledek je určen při dalším hodu.

Pokud při hodu hráč hodí celkem 4, 5, 6, 8, 9 nebo 10, tak se stanoví tento součet jako cíl tzv. "point". Pokud je hod stanoven jako "point" (4, 5, 6, 8, 9, 10), střelec pokračuje v házení, dokud nepadne cílový součet “point“, který se hráč snaží hodit nebo 7. Pokud padne point ještě před sedmičkou, vyhrávají sázky na "Pass Line", případně Come. Jestliže střelec hodí sedmičku dříve než point, hráč končí a vyhrávají sázky na "Don't Pass Line", případně Don't Come.

Která herní strategie je nejlepší a nejvýhodnější?

U sázky "Pass Line" na rozdíl od sázky "Don't Pass Line" mohou sázející své sázky před vrhem kdykoli stáhnout z herního pole. Na druhou stranu u sázek "Pass Line" a "Come" má casino vyšší výhodu, konkrétně 1,41 % než u sázek "Don't Pass Line" a "Don't Come", kde je výhoda kasina menší, a to 1,36 %.

Pravděpodobnosti hodu jednotlivých součtů pro základní typy sázek

Nejčastěji padá v Crapsu v součtu sedmička, která může padnout celkem v 6 kombinacích, proto je pro určování hry zásadní.

Pass Line:
  • Výhra: 7 nebo 11 na první hod (8.33 %)
  • Prohra: 2, 3, 12 na první hod (2.78 %)
  • "Point": 4, 5, 6, 8, 9, 10 (68.89 %) - Hráč musí trefit tento součet znovu předtím, než padne 7.
Come
Pravděpodobnost výhry se různí v závislosti na "Pointu" neboli cílenému součtu:
  • 4, 10: 16.67 %
  • 5, 9: 18.18 %
  • 6, 8: 20 %

Mrkněte také na tohle