§ 6 - Blokace nebo zrušení Mého účtu ze strany SAZKA
1. Provozovatel zruší Účastníkovi Můj účet v případech, kdy:
a) Zjistí, že Účastník v souvislosti s účastí na hazardní hře prostřednictvím Mého účtu závažně porušil povinnost podle hazardního zákona např. tím, že:
- uvede při registraci nepravdivé údaje,
- prokazatelně ovlivní výsledek hazardní hry, resp. se o její ovlivnění pokusí,
- prokazatelně dojde k zneužití cizích platebních prostředků,
- Účastník sdělí třetí straně své registrační údaje, nebo poskytne přístup k Mému účtu jiné osobě nebo přistoupí (resp. pokusí se o přístup) k Mému účtu jiného Účastníka hazardní hry,
- je zde důvodné podezření na zneužití nebo neoprávněnou manipulaci Účastníka, nebo jiné osoby s Mým účtem, nebo dojde ke zneužití nebo neoprávněné manipulaci s Mým účtem,
- Provozovatel získá důvodné podezření na zneužití nebo neoprávněnou manipulaci Účastníka, nebo jiné osoby s Mým účtem, nebo dojde ke zneužití nebo neoprávněné manipulaci s Mým účtem,
- prostřednictvím své registrace umožní přístup osoby mladší 18 let k uzavření sázek na hazardní hry,
- závažným způsobem poruší ustanovení Herních plánů pro jednotlivé hazardní hry,
- k uzavírání sázek využívá automatický software (tzv. robota), který nahrazuje vůli Účastníka tím, že se přihlašuje do Mého účtu, vybírá Sázkové příležitosti, automaticky uzavírá sázky atd.,
- nenahlásí změny v základních údajích uvedených v registračním formuláři.
b) Účastník se k Mému účtu nepřihlásí po dobu 24 měsíců a zároveň nemá na Mém účtu evidovanou nevyhodnocenou sázku, nebo sázku, která byla vyhodnocena v posledních 30 dnech. To se týká jakékoli hazardní hry, jež se prostřednictvím Mého účtu může Účastník účastnit,
c) Provozovatel zjistí, že Účastník zemřel.
2. Provozovatel může z vlastního podnětu zrušit uživatelské konto z důvodu:
a) Ochrany Účastníka, pokud by pokračování v účasti na hazardní hře mohlo závažným způsobem ohrozit život nebo zdraví Účastníka,
b) Ukončení obchodního vztahu podle § 15 AML zákona,
c) Jednání Účastníka hazardní hry je v rozporu s dobrými mravy nebo veřejným pořádkem např. tím, že:
- prokazatelně dojde k podvodnému jednání, resp. pokusu o něj,
- prokazatelně zneužije bonusové nebo věrnostní programy nebo nabídky, které Provozovatel poskytuje,
- prokazatelně zneužije ochranné známky Provozovatele, nebo poškodí jeho dobré jméno, proviní se proti dobrým mravům při jednání s Provozovatelem, nebo šíří o Provozovateli nepravdivé údaje,
- nevrátí bezdůvodné obohacení, které získal chybou systému Provozovatele,
- nevrátí peněžní prostředky při neoprávněném připsání Výhry,
- prokazatelně dojde k vulgárnímu, obtěžujícímu či jinak nevhodnému chování při komunikaci s Provozovatelem nebo s jinými Účastníky hazardní hry (např. v rámci chatu),
- byla v důsledku jednání Účastníka podstatně narušena vzájemná důvěra mezi Účastníkem a Provozovatelem (např. oznámení orgánů činných v trestním řízení na podezření ze spáchání trestného činu v souvislosti s účastí na hazardní hře),
- Účastník v souvislosti s účastí na hazardní hře poruší obecné právní předpisy.
3. Konkrétní důvod zrušení Mého účtu Provozovatel vždy sdělí Účastníkovi prostřednictvím oznámení o zrušení Mého účtu, které mu bude zasláno na registrovanou e-mailovou adresu. Oznámení o zrušení Mého účtu bude obsahovat všechny náležitosti podle hazardního zákona, vč. poučení, že proti zrušení Mého účtu může Účastník podat odůvodněné námitky, které se zasílají na e-mailovou adresu namitky@sazka.cz, nebo poštou dopisem do sídla Provozovatele.