Čekat na kurýra doma? To už se dávno nenosí! Pohodlnější je nechat si balík uložit na výdejním místě a vyzvednout si ho třeba při cestě z práce. Pokud na internetu nakupujete často, možná víte, že když zvolíte jako přepravce Balíkovnu od České Pošty nebo společnost DPD, můžete si nechat balíček uložit na vybraných provozovnách s terminálem Sazky. Nově si od 31.1.2024 mohou zákazníci nechat zaslat balíčky také přes WE|DO.
Přečtěte si také: V roce 2023 Sazka dál rozšiřovala podporu sportu a komunit
Služba Balíky od společnosti Sazka se opět rozšiřuje. Firma tak reaguje na dlouhodobě rostoucí trh s doručováním zásilek a nabízí místa, která jsou dostupná i ve večerních hodinách nebo o víkendech. Některé z nich dokonce i nonstop. Jen v loňském roce prošlo přes Sazka terminály více než 5 milionů zásilek.
„Od spuštění služby Balíky počet zásilek, které projdou našimi terminály, každoročně stoupá. Trend online nakupování a využívání balíkových služeb je již roky na vzestupu a my v Sazce se mu chceme přizpůsobit. Jako odpověď na zvyšující se zájem zákazníků jsme se proto rozhodli navázat partnerství právě s WE|DO, díky kterému budeme moci poskytnout pohodlné doručení další skupině zákazníků“, komentuje zahájení spolupráce Jan Schmiedhammer, ředitel finančních a transakčních služeb společnosti Sazka.
400 terminálů pro WE|DO
Kromě Balíkovny od České pošty a společnosti DPD, které v rámci partnerství se Sazkou doručují na zhruba dva tisíce míst, vozí zásilky od poloviny ledna na terminály Sazky další dopravce – logistická společnost WE|DO. Hned od počátku spolupráce funguje WE|DO na 400 terminálech, kde je možné si balíčky vyzvednout. Do budoucna je plánováno rozšíření služby i o podání zásilek, podobně jako u ostatních partnerů.Zvolit jako místo doručení právě Sazka terminál se dá již v průběhu nákupu na
e-shopu při volbě dopravce. Terminály jsou rozmístěné po celé České republice, při výběru lze tedy vybrat ten nejbližší.