17. dubna, tedy přesně 2 měsíce od startu SAZKAmobilu, jsme pro naše zákazníky připravili samoobsluhu pro chytré telefony. Mobilní samoobsluha umožňuje zákazníkům provádět stejné akce v chytrém telefonu jako na internetu. Zákazník například vidí informace o dobíjení a čerpání kreditu, může měnit nastavení služeb nebo aktivovat výhodné balíčky volání a dat. Aplikace dále umožňuje dobití kreditu pomocí platební karty, jak jednorázové tak pravidelné.
„Pomocí aplikace také vidíte, zda právě využíváte naši odměnu za dobití, kterou je zvýhodněná sazba volání 1,50 Kč/min. a 1,30 Kč za SMS. Navíc máte přehled i o svých sázkách do naší loterie SAZKAmobil šance! V této hře jsme vylosovali již více než 2500 výherců“, uvádí Jan Schmiedhammer, ředitel oddělení SAZKAmobil.
Aplikace je k dispozici pro operační systémy Android a iOS a je zdarma ke stažení v Obchodu Play a AppStore.
„Samozřejmě že mobilní nebo internetovou samoobsluhu nevyužijí všichni. Proto je i nadále pro naše zákazníky k dispozici zdarma 24 hodin denně a 7 dní v týdnu zákaznická linka“, dodává Schmiedhammer.
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.sazka.sazkamobil
iOS: https://itunes.apple.com/us/app/sazkamobil/id845171111?ls=1&mt=8