Na pozici ředitele divize Operations ve společnosti Sazka nastoupil Tomáš Němec. Od 1. ledna převzal zodpovědnost za provoz, stejně jako losování, logistiku, platební systémy a vedení kontaktního centra. Tomáš Němec na pozici nastupuje s více než osmiletými zkušenostmi z loterijního byznysu a 11 lety zkušeností z bankovního sektoru. Na pozici střídá Ivo Tajšla, který Sazku opouští po více než 40 letech.
Tomáš Němec se bude soustředit zejména na pokračování technologického rozvoje zákaznických služeb prostřednictvím automatizace a AI, zajištění provozní podpory, rozvoj platebních systémů a distribučních technologií s důrazem na synergii s prodejní sítí. Jako klíčové vnímá zavedení procesního managementu zaměřeného na optimalizaci a efektivitu procesů, sladění dlouhodobých cílů s celkovou strategií společnosti a podporu udržitelnosti. 
 
Tomáš Němec působí v Sazce od roku 2016, kdy vedl transformaci původního call centra na moderní kontaktní centrum s důrazem na technologie a automatizaci. Podílel se na klíčových projektech, jako je spuštění online sázení nebo modernizace loterijního systému. V roce 2019 se stal členem mezinárodního týmu Sazka Group a později Allwyn UK, kde vedl design a provoz zákaznické péče pro 4. licenci národní loterie Spojeného království a následně byl ve Velké Británii zodpovědný za nasazení inovativních řešení, jako jsou chatboti, voiceboti a inteligentní řízení zákaznických interakcí.  
 
„Jsem rád, že do čela divize Operations nastupuje právě Tomáš. Sazku a naši firemní kulturu zná velmi dobře a přináší cenné zkušenosti ze zahraničí. Očekáváme, že do Sazky přinese ještě vyšší míru agility, především díky automatizaci a digitalizaci provozu, a využije při tom své cenné zkušenosti z projektu ve Velké Británii,“ říká Aleš Veselý, generální ředitel společnosti Sazka.  
 
„Věřím, že se mi podaří zužitkovat zkušenosti z loterijního prostředí, a to jak z českého, tak i britského trhu,“ říká Tomáš Němec, ředitel divize Operations ve společnosti Sazka, a doplňuje: „Mou vizí je v Sazce vytvořit prostředí, kde co nejlépe využíváme data a rozvíjíme technologie a inovace ke zlepšování zákaznické zkušenosti, provozní efektivity i obchodního růstu. Věřím, že máme před sebou velmi dynamické roky a moc se těším, co mě v nové pozici čeká.“  
 
Před nástupem do Sazky působil Tomáš Němec více než 11 let v bankovním sektoru, v němž zastával vedoucí provozní role v zákaznické péči.