„S potěšením mohu oznámit, že Sazka Bet bude nejméně do roku 2019 jediným partnerem na dresu fotbalové Sparty. Od spolupráce očekáváme výrazné zviditelnění Sazka Betu ve sportovním prostředí a spojení s úspěšnými výsledky tohoto slavného klubu,“ říká Robert Chvátal, generální ředitel Sazky a dodává: „Po nedávném spuštění nové online hry Sazka Fantasy je sponzorství Sparty další aktivitou, která má za cíl posílit naši pozici v oblasti sportovního sázení.“
Sazka Bet bude mít díky partnerství na letenském stadionu také svůj vlastní sektor. „Pro fanoušky i sázkaře máme připraveno spoustu aktivizačních prvků, a to jak přímo na stadionu, tak na sociálních sítích. Počítáme například s pravidelnými soutěžemi o vstupenky, možností zúčastnit se výjezdů na venkovní zápasy přímo s týmem, nebo také speciální dárek pro první jedenáctku příchozích fandů v našem sektoru,“ popisuje Aleš Veselý, marketingový ředitel společnosti Sazka.
„Sazka je významný hráč v českém byznysu, prostor na dresu získává skutečně silná společnost a my si toho vážíme. V minulosti jsme několikrát prokázali, že jsme ochotní nechat jedinou sponzorskou pozici na dresu neobsazenou a počkat na spojení s opravdu významným partnerem,“ říká k partnerství Adam Kotalík, generální ředitel AC Sparta Praha.
Sazka Bet v rámci chystaného přechodu na vylepšený a přehledný web mění své původní logo a brzy se stane součástí nového zábavního portálu Sazka.cz. Sázející se tak mohou těšit na spoustu výhod a novinek:
• 250 000 LIVE sázek, tedy 3x více LIVE sázek než dříve
• Dvojnásobný počet streamů, a to včetně 1. české fotbalové ligy, Bundesligy, La Ligy, KHL a NBA.
• Vizualizace většiny zápasů.
• Využití funkce cash out, tedy nechat si vyplatit svůj rozehraný tiket.
• Možnost rychlých sázek. Například u fotbalového zápasu půjde tipnout, co se stane v příští minutě.
Václav Friedmann
tiskový mluvčí
friedmann@sazka.cz
774 351 554