Vklad mi byl zamítnut. Proč?

Důvody zamítnutí vkladu závisí na poskytovateli platebního prostředku, případně mohlo dojít k technickým problémům. O neúspěšném vkladu vás vždy informujeme e-mailem.

Důvodem zamítnutí vkladu může být:

  • Zamítnutí vkladu ze strany Vaší banky, chyba při 3D Secure ověření, vyčerpaný limit online vkladů. V těchto případech je nutné obrátit se na Vaši banku.
  • Nedokončení transakce ve Vašem internetovém bankovnictví. V tomto případě je nutné vklad zahájit znovu a správně ho dokončit.
  • Posíláte peníze z jiného účtu, než byl uveden v registraci. Zkontrolujte si, jaký platební účet máte zadaný v Herním účtu a do jakého účtu se následně po přesměrování do banky přihlašujete.
  • Účet není veden na Vaše jméno. Platební účet musí být vždy veden na jméno majitele herního účtu.
  • Překročení limitu pro vklad na Sazka.cz. Na prodejním místě je možné vložit maximálně 10 000 Kč za 24 hodin. 
  • Důvodem zamítnutého vkladu může být také výpadek ze strany Vaší banky. Doporučuji navštívit webové stránky banky, kterou využíváte a kde by banka měla o těchto výpadcích zákazníky informovat. 


Můžete zkusit využít jinou platební metodu.

Chat

Článek Vám nepomohl? Máte další dotazy?

Nevadí! Pomůže Vám náš specialista.
Jsme online 24 hodin 7 dní v týdnu

Zahájit chat