Důvodem zamítnutí vkladu může být:
- Zamítnutí vkladu ze strany Vaší banky, chyba při 3D Secure ověření, vyčerpaný limit online vkladů. V těchto případech je nutné obrátit se na Vaši banku.
- Nedokončení transakce ve Vašem internetovém bankovnictví. V tomto případě je nutné vklad zahájit znovu a správně ho dokončit.
- Posíláte peníze z jiného účtu, než byl uveden v registraci. Zkontrolujte si, jaký platební účet máte zadaný v Herním účtu a do jakého účtu se následně po přesměrování do banky přihlašujete.
- Účet není veden na Vaše jméno. Platební účet musí být vždy veden na jméno majitele herního účtu.
- Překročení limitu pro vklad na Sazka.cz. Na prodejním místě je možné vložit maximálně 10 000 Kč za 24 hodin.
- Důvodem zamítnutého vkladu může být také výpadek ze strany Vaší banky. Doporučuji navštívit webové stránky banky, kterou využíváte a kde by banka měla o těchto výpadcích zákazníky informovat.
Můžete zkusit využít jinou platební metodu.