Ne peníze, ale zážitky. Ne počítač, ale mobil. Ne SMS, ale aplikace na posílání zpráv. Ne obavy o soukromí, ale digitální sebeprezentace. Šéf pro ně není autorita, ale parťák. Taková je generace narozená v 80. a 90. letech. A firmy novým zvyklostem mladých lidí přizpůsobují i nabídku svých produktů.
Sazka si nechala zpracovat kvalitativní výzkum od Simply5, který trend generace dnešních dvacátníků a třicátníků potvrdil. „Lidé jednoznačně preferovali cestu kolem světa před moderní elektronikou nebo luxusním automobilem. Důležitá pro ně byla také svoboda volby. Cesta kolem světa byla atraktivní i tím, že nejde o katalogový zájezd, ale o cestu šitou na míru podle představ výherce,“ doplňuje Marková.
Sazka se proto rozhodla nabídnout sázejícím možnost nehrát v Eurojackpotu jen o peníze, ale i o mimořádný zážitek.
Za každý vsazený sloupec v Eurojackpotu jsou sázející od pátku 29. ledna ve hře i o Cestu kolem světa za půl milionu korun. Hra je určena jen pro české hráče a zapojit se lidé mohou díky speciálnímu kódu na potvrzení o sázce, a to až do 4. března.