Všechny hry Sazky mají svůj vlastní vizuální styl, který podporuje přehlednost webu. Záložky na domovské stránce usnadňují orientaci v kategoriích her a nezapřou svou inspiraci obchody s mobilními aplikacemi. Interaktivní widgety informují o vylosovaných číslech, aktuálních jackpotech, dění na sociálních sítích a dalších aktivitách Sazky.
„Chtěli jsme, aby nový web Sazky získal na modernosti, přehlednosti a byl srozumitelný pro každého. Nový web by měl zákazníka vtáhnout co nejvíc do hry. Velmi jednoduchou formou se snažíme vysvětlit i mechaniku a pravidla našich her, aby si zážitek ze hry mohli dopřát i ti, kdo si nikdy u Sazky nevsadili,“ vysvětluje Eva Štípková, Head of Digital Marketing Sazky.Na novém webu má každá z loterií dostatečné místo a jasnou strukturu, včetně možnosti zkontrolovat si své sázky a výhry. Větší prostor dostávají i další informace, jako aktuální kampaně a soutěže, ale i další aktivity Sazky, např. podpora sportu u dětí. Nový web Sazky je dostupný i ve verzi pro mobilní platformy.
Za UX a grafickou podobou stojí agentura SYMBIO Digital, která se Sazkou dlouhodobě spolupracuje.
Část UX řešení měla na starosti také agentura SinnerSchrader.
Web využívá redakční systém Kentico, který výrazně zjednodušuje práci s obsahem, umožňuje personalizaci a usnadňuje podporu kampaní. Společnost Betsys se postarala o technickou realizaci vývoje portálu a propojení s interními systémy, a to včetně nasazení a následné technologické podpory.